bestellen bij Wannekes



BESTELLEN


Eenvoudig online winkelen


U bent 365 dagen per jaar en 24 uur per dag welkom bij Wannekes. Via het menu bovenaan onze website kunt u producten zoeken. Als u een product heeft gevonden klikt u op de knop “In winkelmand”. Daarna kunt u verder winkelen of rechtsboven klikken op “betalen”. U ziet dan een overzicht van uw bestelling waarin u eventueel nog wijzigingen kunt aanbrengen. De levertijden staan aangegeven bij de producten op de site. In enkele duidelijke stappen wordt u door het bestelproces geleid en kiest u een betaalmethode. Nadat u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bevestiging per e-mail. Daarna houden wij u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.


Veilig bestellen 


U kunt bij Wannekes.nl snel, eenvoudig en veilig online uw bestelling plaatsen. Uw gegevens zijn net als uw betaling beschermd. Allereerst omdat wij geen vertrouwelijke betaalinformatie opslaan (dit gaat veilig via Ideal of Paypal) en ten tweede omdat wij uw gegevens nooit aan derden geven. Deze gebruiken wij alleen om het winkelen zo leuk en makkelijk mogelijk voor u te maken. Wij adviseren om uw klantnummer, wachtwoord of andere gegevens betreffende uw account niet af te geven aan derden.


Levertijd


De meeste producten hebben wij op voorraad. In onze webwinkel wordt de voorraad nauwkeurig bijgehouden. Zo kunt u direct aan de levertijd zien of iets op voorraad is of niet. Staat er 2-3 dagen dan hebben wij het product op voorraad. Is het product niet op voorraad dan kunt u toch uw bestelling plaatsen, het product wordt dan speciaal voor u besteld bij de leverancier.


Bestelling wijzigen of annuleren


Het is geen probleem om uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Wel verzoeken wij u dit tijdig aan ons te laten weten in verband met bestelling en levering. Stuur hiervoor een e-mail naar info@wannekes.nl o.v.v. het ordernummer. Soms is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk, bijvoorbeeld als uw bestelling al in productie is genomen of al verzonden is.